12 Mart 2015 Perşembe

Sadece ben

 Neden beni benle başbaşa bırak mıyorsunuz? NEDEN?

 Kendiyle başbaşa kalan bir insan neden sorun teşkil eder ki? Mahremine çekilip yazılar yazan, kitaplar okuyup birşeyler araştıran bir insan neden sorun teşkil eder ki?

 Neden en çok sevdiklerim canımı en çok yakanlar oluyor? Canımı öyle yakıyorlar ve sıkıyorlar ki, her zamanki gibi negatifleri absorbe edemeyip karşılık veriyorum istemsiz. Sonra 2 can yanmış oluyor. Benim canım daha fazla yanıyor ama. Bir paradoksa düşüyorum sonra, haberiniz var mı? Kendimi kemiriyorum resmen, ulan daha az sevdiklerimi üzmüyorken neden çok sevdiklerimi üzüyorum diye! Siklemeyeyim mi yani sizi?

 Neden mi en çok sevdiklerim, canını en çok yaktıklarım oluyor?
 BARİ SİZ ANLAYIN ULAN BENİ DİYE! Ufak ufak kıytırık laflarla sohbet mi ettiğinizi yahut eleştirdiğinizi mi sanıyorsunuz? Size birşey söyleyeyim ki, çin işkencesidir bu yaptığınız. Ne kadar çok seviyorsam, o kadar çok görüyorum çünkü. Hele anlaşılamadığımı görmek tam bir işkence.

 Neden ulan, neden? Daha yarım saat kadar önce keyifliydim. Şimdi yine yelkenler fora.

 Dalsana be hırçın dalgalara berduşt... Yaslan be Halil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir fikir de sen at