10 Mart 2015 Salı

Kavuşmak yine

 Bu kaçıncı oldu yeniden sayfalar karalamak eski bütün çiziktirilmiş olanları hiç gözünün yaşına bakmadan çöpe atarak. (yazar burada kafkaya giydiriyor farketmedin mi) Bu kaçıncı oldu ölüşüm ama ölüp ölüp dirilerek değil, küllerimden her defasında daha güçlü doğarak. Dokuz canlı dedikleri buysa şayet, kaç canımın kaldığını bilmek istiyorum zira bu yükselerek güçleniş beni çıldırtacak. Çıldıracağım çünkü oksijenin saflığı yoruyor beni.

 Zerdüşt gibi inmek mi gerek arada? Bunun bi çıkar yolu yok mu? Sirkteki entellere gülmek için mi yoksa bütün sirkleri yok etmek için midir tüm bu inişler? Sirki seversek ya?

 Ne istediğimi bilmediğim zamanları özlüyorum aslında. Heyecan oluyordu en azından ve kuru kalabalıklar oyalıyordu şahsımı. Ya şimdi? Nereden tutsam da nerelere atsam bilemiyorum. Daha ilk günden fazlaca bunaltmak istemiyorum sizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir fikir de sen at